martes, 27 de octubre de 2009

máis novoneira

Uxío soubo, dende sempre, que un home pode ser outra cousa e así o expresa, encetando dende os cumios do Courel un diálogo telúrico sobre a vida e a morte”.
Carlos Mella

CAIN as follas...


Sinto unha cousa


que se apousa en min e non me toca.








PASAN pasan as nebras...


Eu sinto que me deixan e me levan...


............................................


Esata door que agarda só que a acendan!


Ise algo meu que en todo se me queda!






NEVA no bico do cume


neva xa pola ladeira


neva no teito e na eira.


..................................


................................ ..


...................................




Eu a ollar pro lume


i o lume a ollarme.


O lume sen queimarme


fai de min fume...

No hay comentarios:

Publicar un comentario